خرید لپ تاپ استوک اروپایی و قیمت لب تاپ hp zbook 15

پس برای خرید لپ تاپ دست دوم بهتر است با یک متخصص مشورت کنید. قبل از خرید حتما لپتاپ را تست کنید تا مشکلی نداشته باشد. گارانتی از اهمیت ویژهای برخوردار است از طرفی نداشتن مشکلات سختافزاری و نرمافزاری عامل مهمی در انتخاب دستگاهی مناسب است. خرید لپ تاپ استوک اروپایی در زمان خرید دستگاه باید تمامی تجهیزات آن شامل باتری و کابل شارژ و دفترچه راهنما و همینطور گارانتی در اختیار شما قرار بگیرد. چه برندی از لپتاپ برای برنامهنویسی پیشنهاد میکنید؟ پاسخ کارشناس حرفهای: در شغل برنامهنویسی، گرافیک لپ تاپ کاربرد چندانی نخواهد داشت. اما در مقابل پردازنده محاسباتی بسیار با اهمیت است. لپتاپی را خریداری کنید که دارای پردازنده محاسباتی با قدرت بالایی باشد. نمونههای زیادی از لپتاپها با پردازنده محاسباتی قوی در سایت دیوار وجود دارد. با جستجوی مناسب میتوانید لپتاپی انتخاب کنید که کاربرد لازم را برای شما داشته و بهترین گزینه برای برنامهنویسی باشد. برای خرید لپتاپ استوک باید به چه نکاتی توجه کرد؟

  • مستعد گرم شدن بیش از حد
  • کاربری پروژه ای
  • باتری لپ تاپ - باتری لپتاپ دل
  • کارت گرافیک: گرافیک موبایل Intel Intel HD
  • ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیرهسازی SSD
  • قیمت ارزان
  • قیمت: ۸٫۹۰۰٫۰۰۰ تومان

بدنه این دستگاه با اینکه از فلز نیست اما از متریال بسیار با کیفیتی استفاده شده است. از ویژگیهای خوب این دستگاه هماهنگی معقول بین فعالیت کارت گرافیک و گرمشدن بیش از حد بدنه است. میتوانید از این بابت خیالتان راحت باشد. لپتاپ لژیون 7 از سریهای بالارده گیمینگ لنوو میباشد که با توجه به سختافزار حرفهای که دارد وزن ایدهآلی از آن شاهد هستیم. این لپتاپ با مشخصات فنی عالی خود برای امور سنگین گرافیکی و مهندسی عالیست. در نتیجه به راحتی از پس اجرای نرمافزارهای معماری برخواهد آمد. با طراحی جالب دکمههای کیبورد لپتاپ Legion 7-B که منحنی آن به شکل سر انگشتان دست است کارکردن با آن بسیار راحت خواهد بود. نور پسزمینه RGB بسیار فضای کاری شما را جذاب میکند. همچنین به دلیل جزیرهای بودن کیبورد فضای کافی برای انجام کار به اندازه کافی وجود دارد. صفحهنمایش این لپتاپ نیز به نوعی است که برای کارهای مهندسی و طراحی عالی است. نوع نمایشگر FULL HD IPS و نرخ تازهسازی 144 هرتز و SRGB صد در صد نشان از مناسببودن این لپتاپ برای امور مهندسی معماری دارد.

شما باید بهترین مارک موجود در بازار را خریداری کنید زیرا سال ها از لپ تاپ خود استفاده خواهید کرد. موردی که بدون شک باید دنبال آن بروید لپ تاپ های لنوو است. این لپ تاپ ها به کیفیت، دوام و استاندارد خود معروف هستند. می توانید جدیدترین نرم افزارهای موجود در لپ تاپ های لنوو را بیابید. شما می توانید هنگام خرید لپ تاپ های Lenovo سیستم مورد نیاز خود را در اختیار داشته باشید. با چندین ویژگی موجود، می توانید یکی از ویژگی های مورد نیاز در سیستم خود را داشته باشید. ابتدا باید درباره هدف خرید لپ تاپ لنوو تصمیم بگیرید. اگر اهل بازی هستید یا سیستمی را نیاز دارید که از کارت گرافیک بالا پشتیبانی کند، می توانید سراغ لپ تاپ های مخصوص بازی بروید. این مدل ها عموماً دارای فضای ذخیره سازی بالایی هستند. همچنین می توانید بسیاری از نرم افزارهای مختلف را در چنین سیستمی بارگیری کنید. از طرف دیگر، اگر برای اهداف تجاری به لپ تاپ نیاز دارید، می توانید به سراغ لپ تاپ های تجاری بروید.

پس از این شکست مهندسان این برند سعی کردند تا کیفیت کامپیوترهای خود را بالاتر ببرند. از این رو در مدت زمان کوتاهی بوردهای مداری را برای کامپیوترهای شخصی تولید کردند که توانستند به موفقیت دست یابند. بعدها برای اولین بار در سال ۱۹۹۰ این برند برای اولین بار توانست ، اولین کامپیوتر شخصی خود را وارد بازارکند. بعدها برند لنوو با شرکت آی بی ام ادغام شد و این موضوع به نفع برند لنوو تمام شد زیرا توانست به سومین تولید کننده کامپیوترهای شخصی در جهان مبدل شود. از این زمان به بعد فروش محصولات این برند نیز به طرز عجیبی افزایش یافت.قیمت لپ تاپ دسته دو  برند لنوو در ابتدا تنها در زمینه تولید کامپیوترهای شخصی فعالیت داشت و اما بعدها توانست انواع لپ تاپ در سایزهای مختلف را نیز وارد بازار کند. این برند از ابتدای فعالیت خود تا به امروز پیشرفت های زیادی داشته و محصولات متنوعی را وارد بازار کرده است.

همچنان عنوان بهترین تبدیل برای کار و بازی را به خود اختصاص داده است. گزینههای سخت افزاری و ویژگیهای امنیتی زیادی در این دستگاه وجود دارد. این دستگاه دارای حاشیه باریک و پردازنده نسل هشتمی i7-8665U اینتل با سرعت کلاک 1.9 گیگاهرتز است. از دیگر مشخصات آن میتوان به 16 گیگابایت رم، 512 گیگابایت SSD و گرافیک Intel UHD Graphics 620 اشاره کرد. این لپ تاپ در یک قاب آلومینیومی سبک قرار گرفته است. وضوح 14 اینچی UHD (2560 x 1440) با Dolby Vision HDR 400 دارد. یک گزینه اضافی برای نمایشگر کم مصرف 380 نیت فول اچ دی وجود دارد . همچنین شامل لولاهای 360 درجه به همراه یک قلم فعال است. این لپ تاپ، همچنین دارای بلندگوهای استریوی داخلی است که بهترین کیفیت صدا را هنگام گوش دادن به موسیقی ارائه میدهد. شما همچنین میتوانید برای محافظت از حریم خصوصی خود، همه میکروفونها را خاموش کنید. شما همچنین یک خواننده اثر انگشت دریافت می کنید که اثر انگشت شما را ذخیره و پردازش میکند.

  • پردازنده گرافیکی: Intel HD Graphics 615
  • نقشه سایت
  • Microsoft Surface Laptop Go
  • طراحی مناسب بدنه
  • سیستم عامل واکنشگرا است
  • کیبورد و ترکپد عالی

و در سمت چپ این محصول از یک پورت USB 3.0 و یک پورت LAN استفاده شده است لپ تاپ Probook با توجه به پورت های نسبتا کاملی که دارد جوابگوی اکثر نیاز های کاربران میباشد. صفحه نمایش لپ تاپ Probook 450 G8 دستگاه از نوع Full HD IPS از نوع مات و رزولوشن 1920×1080 بوده و با نرخ تصویر 60Hz تصویر بسیار واضحی را به کاربر ارائه می دهد.  زاویه دید صفحه نمایش 178درجه بوده و با دقت رنگ بالا تصویر بی نظیری را به کاربر ارائه می دهد. نکته مثبت در مورد این صفحه نمایش مات بودن آن است که در محیط های پور نور و روشن مشکلی در مشاهده تصویر نخواهید داشت.قیمت لب تاپ hp zbook 15 در بخش فنی لپ تاپ Probook 450 G8 با بهره گیری از یک پردازنده نیمه حرفه ای، حافظه رم 16GB و کارت گرافیک متوسط انتخاب مناسبی برای برنامه نویسان، مهندسان، کاربران امور تحلیلی، و گرافیک متوسط مناسب میباشد. لپ تاپ اچ پی دارای حافظه خشک SSD از نوع NVMe با ظرفیت 512 گیگابایت می باشد که قابلیت ارتقاء نیز دارد.

شرکت ایسوس در سال 1989 در تایوان تاسیس شد. برند ایسوس از نظر نوآوری و کیفیت محصولات خود در جهان مشهور است. شعار برند ایسوس In Search of Incredible به معنای در جستجوی شگفتی است. اگر به دنبال لپ تاپی هستید که کارآمد، مقرون به صرفه و علاوه بر ظاهر زیبا، عملکرد خوبی هم داشته باشد، لپ تاپ ایسوس با قیمت مناسب بهترین گزینه برای شما است. ایسوس با طیف گسترده ای از مدل های لپ تاپ برای هر کاری، پاسخگوی نیازهای شما می باشد. یکی از ویژگی های خوبی که لپ تاپ های ایسوس دارند قیمت مناسب و تنوع مدل ها در سری های مختلف است. لپ تاپ های ایسوس برای دانشجویان، مهندسین، گرافیک دیزاینرها، گیمرها و کارهای روزانه تولید شده است که با توجه به مشخصات و عملکردی که دارند قیمت های متفاوتی هم دارند. لپ تاپ های ایسوس در مدل های مختلف از 2 گیگابایت تا 32 گیگابایت رم های DDR4 و DDR5 ساخته شده است. همچنین حافظه های پرقدرت SSD، HDD و هیبریدی در اندازه های مختلف از 128 گیگابایت تا 2 ترابایت می باشد که در برخی از مدل ها ارتقاء حافظه نیز امکان پذیر است.

  • پردازنده از نظر گرافیکی بهینه شده
  • کیفیت ساخت قابل قبول
  • کارت گرافیک: پردازشگر گرافیکی Radeon RX Vega 3
  • پردازنده: Intel core i7-1165G7
  • ظرفیت حافظه داخلی: ۱/۵ ترابایت

اگر در حال گذراندن دورههای گرافیک سهبعدی یا 3D هستید، کارت گرافیک گسسته برای شما ضروری است. البته مزیت دیگر این است که شما میتوانید بازیهای سطح بالا را روی لپتاپ خود نصب کنید. کارت گرافیک سطح ابتدایی NVIDIA با عنوان GeForce 930M و 940M برچسبگذاری شدهاند، درحالیکه نسخه میان رده با GTX 950M به بالا شروع میشود. کارتهای گرافیکی ارزانقیمت AMD از Radeon R5 تا سری پردازندههای گرافیکی R9 را شامل میشوند. باتری لپ تاپ هم بهاندازه پردازنده و RAM اهمیت دارد. بهعنوان یک دانشجو، ممکن است لازم باشد که لپ تاپ خود را به دانشگاه ببرید. ممکن است همیشه فرصتی برای شارژ آن در دانشگاه پیدا نکنید. یک باتری با ظرفیت خوب میتواند ساعتها دوام بیاورد. یکی از راههای آسان برای فهمیدن ظرفیت باتری لپ تاپ، مشاهده رتبه آن است. معمولاً این رتبهبندیها با عنوان باتری 3 سلولی، 6 سلولی یا 9 سلولی مشخص میشوند. این اطلاعات را معمولاً میتوانید در فروشگاهها یا وبسایت شرکت سازنده پیدا کنید.

  • حافظه SSD با ظرفیت بال
  • >> و در نهایت لیست قیمت لپ تاپ دست دوم
  • کالا مصرف نمایشگاهی یا پشت ویترینی داشته است
  • پردازنده اینتل Core i3 1005G1
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi

پس از عیب یابی و تعمیر دستگاه، کارشناسان آن را به آدرس شما ارسال می کنند. نمایندگی فروش لنوو عرضهکننده کلیه تولیدات و محصولات لنوو به همراه گارانتی و ضمانت خدمات پس از فروش به متقاضیان است. متقاضیان خرید محصولات این برند میتوانند با حضور در نمایندگی فروش Lenovo بسته به نیاز و بودجهای که در نظر دارند، دستگاه مناسب خویش را تهیه کرده و از تخصصیترین خدمات پس از فروش دستگاه خریداری شده بهرهمند گردند. لپ تاپ استوک hp zbook 15 g2 گارانتی کیفیت، تضمین اورجینال بودن محصول خریداری شده و ارائه تخصصی ترین سرویسهای خدمات پس از فروش برخی از مزیتهای قابل توجه نمایندگی فروش لنوو است. توصیه میشود پیش از مراجعه به نمایندگی فروش لنوو با این مرکز تماس گرفته و از موجود بودن دستگاه مدنظرتان اطمینان یابید. نمایندگی تعمیرات لنوو ارائهدهنده تخصصیترین سرویسهای سختافزاری و نرمافزاری مرتبط با دستگاههای لنوو به متقاضیان است. کاربران تمامی دستگاههای لنوو -اعم از لپ تاپ، تبلت، موبایل، آل این وان و … میتوانند با مشاهده هر گونه اختلال سختافزاری و یا نرمافزاری در دستگاه خویش، به نمایندگی تعمیر لنوو مراجعه کرده و تخصصیترین سرویسهای مورد نیاز را دریافت نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد